خدمات داروخانه

بیمه تجارت نو

داروخانه طرف قرارداد بیمه تجارت نو در مشهد

در این مقاله از سری مقالات خدمات داروخانه سایت دکتر شهریاری می پردازیم به بیمه تجارت نو :

بیمه تجارت نو

بیمه تجارت نو دارای سطح توانگری یک و یک شرکت بیمه اتکایی است. این به این معناست که توان مالی لازم برای جبران خسارات مختلف را دارد.

یکی از خدمات جدید این شرکت، وام بیمه است که به نوعی خرید قسطی بیمه برای افرادی است که تمایل دارند هزینه بیمه را اقساطی پرداخت کنند.

عافیت از هر گونه مالیات، پرداخت سرمایه فوت به هر علت تا ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی، پرداخت سرمایه فوت ناشی از حادثه تا ۵ برابر سرمایه فوت و پرداخت غرامت نقص عضو جزئی و کلی از دیگر مزایای خرید بیمه عمر تجارت نو است.

داروخانه طرف قرارداد بیمه تجارت نو در مشهد

داروخانه دکتر شهریاری واقع در مشهد، با بهره مندی از تنوع دارو و خدمات ، جهت ارتقاء خدمات خود اقدام به پذیرش آنلاین بیمه شده های تحت پوشش بیمه تکمیل درمان تجارت نو نموده است.

بیمه تجارت نو دارای عقد قرارداد با سازمان های بزرگی همچون اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان رضوی و ... می باشد  . لذا بیمه شده های گرامی می توانند نسخ الکترونیک و یا کاغذی خود را در بخش خدمات غیر حضوری داروخانه بارگذاری نمایند و بدون اتلاف وقت به داروی خود دسترسی یابند.

بیمه تجارت نو در یک نگاه

شرکت بیمه تجارت‌نو به پشتوانه سهام‌داران معتبری از جمله بانک تجارت، پست بانک ایـران، شرکت بین‌المللی‌ عمران رضوی، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری ایـرانیـان، پس از طی مراحل قانونی در اردیبهشت سال 1395 فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات تخصصی در رشـته‌هــای مختـلف بیمه‌ای به اقشار مردم آغاز کرد.

نسبت توانگری مالی این شرکت در سال 1401 حدود 131 درصد برآورد شده است. شرکت بیمه تجارت نو 36 شعبه و 1065 نمایندگی فعال در رشته‌های بیمه زندگی و غیر زندگی دارد.

بیمه تکمیل درمان تجارت نو

 

یکی از زیرمجموعه‌های بیمه درمان که بیمه تجارت نو آن را ارائه می‌کند، بیمه درمان تکمیلی گروهی است که برای تعداد افراد بیشتر از ۵۰ نفر قابل خریداری است. موارد ذکرشده در لیست زیر تعدادی از خدمات بیمه تکمیلی تجارت نو است که شما می‌توانید آنها را خریداری کنید:

  • هزینه‌های دندانپزشکی، ویزیت، دارو، عینک، سمعک، خدمات آزمایشگاه و …؛
  • زایمان طبیعی و سزارین؛
  • هزینه‌های ناشی از درمان عیوب انکساری چشم؛
  • هزینه‌های مرتبط با جراحی‌های تخصصی مانند قلب، پیوند، مغز و اعصاب مرکزی به‌استثنا دیسک ستون فقرات؛
  • هزینه‌های ناشی از درمان‌های ناباروری؛
  • هزینه بستری در بیمارستان و مراکز جراحی تعیین‌شده، آنژیوگرافی، سنگ‌شکن؛
  • هزینه‌های مرتبط با جراحی‌های سرپایی ازجمله شکستگی، گچ‌گیری، ختنه، بخیه، تخلیه کیست و لیزر درمانی؛
  • سونوگرافی، ماموگرافی، ام آر آی، تست ورزش، مانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم، بینایی‌سنجی، انواع اسکن، آندوسکوپی و …؛

تعهدات و میزان پوشش‌های هرکدام از این خدمات بستگی به نوع قرارداد و حق بیمه پرداختی شما دارد که می‌توانید در زمان خرید بیمه درمان تکمیلی بیمه تجارت نو از آنها استفاده کنید.

سفارش دارو با نسخه الکترونیک

در این فرم می توانید از طریق کد ملی و کد رهگیری ، نسخه خود را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *