خدمات داروخانه

بیمه رازی

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

در این مقاله از سری مقالات خدمات داروخانه سایت دکتر شهریاری می پردازیم به بیمه رازی :

بیمه رازی

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

شرکت بیمه‌ رازی، به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران، از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از بیش از ۵۱۳ نیروی مجرب و توانمند، ۴۸ شعبه و ۱۶۹۴ نمایندگی را در سراسر ایران ایجاد کرده و در زمینه بیمه‌های عمومی و زندگی فعالیت می‌کند.داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

با توانگری مالی قابل توجهی، شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه برجسته در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با ارائه خدمات در انواع بیمه‌های مسئولیت و مهندسی، زندگی، اموال و بیمه‌های خاص، تلاش می‌کند تا فرهنگ بیمه را توسعه داده و کیفیت خدمات بیمه‌ای را بهبود بخشیده و فضای رقابتی در صنعت بیمه را گسترش دهد.

با سرمایه اولیه ۱۴۰,۰۰۰ میلیون ریال، شرکت بیمه رازی در طول سال‌ها بهره‌وری خود را افزایش داده و سرمایه شرکت را به حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش داده است.

شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۰، علاوه بر کسب رتبه یک توانگری مالی صنعت بیمه، با تولید ۲۲ هزار میلیارد ریال حق بیمه، اخذ مجوز قبولی اتکائی بعد از ۱۸ سال و افزایش ۴ برابری ظرفیت نگهداری ریسک، خدمات خود را به بیش از ۱۰ هزار بیمه‌گذار حقوقی و یک میلیون بیمه‌گذار حقیقی ارائه داده است.

همچنین با بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه تمام شده، شرکت بیمه رازی در بخش اقتصادی کشور نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

داروخانه دکتر شهریاری واقع در مشهد، با بهره مندی از تنوع دارو و خدمات ، جهت ارتقاء خدمات خود اقدام به پذیرش انلاین بیمه شده های تحت پوشش بیمه تکمیل درمان رازی نموده است.

بیمه رازی دارای عقد قرارداد با کارکنان محترم وزارت نیرو ( آب و برق ) می باشد  . لذا بیمه شده های گرامی  می توانند نسخ الکترونیک و یا کاغذی خود را در بخش خدمات غیر حضوری داروخانه بارگذاری نمایند و بدون اتلاف وقت به داروی خود دسترسی یابند.

کاربرد بیمه رازی

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

بیمه رازی 42 شعبه و در حدود 1700 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد. این شرکت در تمامی رشته‌‌های بیمه مانند بیمه درمان تکمیلی ، بیمه اتومبیل، بیمه آتش‌‌سوزی، بیمه عمر و ... فعالیت می‌‌کند. سطح توانگری بیمه رازی یک است و به نسبت تعداد بیمه خریداری شده، پرداخت خسارت خوبی دارد

مشخصات بیمه رازی

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

 

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

بیمه رازی در تمامی رشته‌‌های بیمه فعالیت می‌‌کند. بیمه درمان تکمیلی ، بیمه اتومبیل رازی، بیمه آتش‌‌سوزی رازی و ... از بیمه‌‌های محبوب این شرکت هستند. در ادامه انواع خدمات بیمه رازی را بررسی می‌‌کنیم.

بیمه تکمیل درمان :

شامل پرداخت هزینه های درمانی و دارویی

اتومبیل :

بیمه رازی دو بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را برای خودرو ارائه می‌‌کند.

آتش سوزی:

بیمه آتش‌‌سوزی ملک و وسایل آن را در برابر یک سری از خطرات بیمه می‌‌کند.

زندگی و عمر :

بیمه رازی سه نوع بیمه عمر و زندگی دارد که هرکدام برای شرایطی خاص طراحی شده‌‌اند.

  • بیمه زندگی آینده‌‌ساز
  • بیمه عمر زمانی
  • بیمه عمر مانده بدهکار

مسافرتی :

بیمه مسافرت خارجی رازی برای جبران هزینه خسارت‌‌هایی است ممکن است در طول سفر به خارج از کشور رخ دهند. خسارت‌‌هایی مثل فوت، هزینه‌‌های درمانی، بازگشت اضطراری به کشور، هزینه فقدان مدارک و ... می‌‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند. داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

مهندسی :

بیمه مهندسی بیمه رازی برای جبران خسارت‌‌های ناشی از خطرات مختلف در زمان انجام یا بهره‌‌برداری از پروژه‌‌های مهندسی است. بیمه مهندسی بیمه رازی شامل انواع زیر است:

  • بیمه تمام‌‌خطر پیمانکاران
  • بیمه تمام‌‌خطر نصب
  • بیمه ماشین‌‌آلات و تجهیزات پیمانکاران
  • بیمه شکست ماشین‌‌آلات
  • بیمه فساد کالا در سردخانه
  • بیمه تجهیزات الکترونیکی

باربری :

بیمه باربری برای جبران خسارت‌‌های وارد شده به کالا و بار در زمان جابجایی و حمل نقل است. این خسارت‌‌ها می‌توانند خسارت کامل (از بین رفتن کامل کالاها) یا خسارات جزیی‌‌تر باشند.

بیمه‌های خاص :

بیمه رازی تعدادی از بیمه‌‌ها را که کمتر شناخته شده هستند تحت عنوان بیمه‌‌های خاص ارائه می‌‌دهد. این بیمه‌‌های خاص عبارتند از:

  • بیمه اعتباری
  • بیمه پول
  • بیمه انرژی
  • بیمه هواپیما
  • بیمه کشتی
  • بیمه تضمین کیفیت ساختمان

سوالات متداول

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

شرکت بیمه رازی در کدامیک از رشته‌های بیمه فعالیت دارد؟

این شرکت در زمینه انواع رشته‌های بیمه نظیر: بیمه زندگی، بیمه‌های اموال و خاص، بیمه مسئولیت و مهندسی فعالیت دارد.

چرا باید محصولات شرکت بیمه رازی را بخرم؟

زیرا این شرکت افزون‌بر سطح توانگری مالی بالا، در بخش رضایت بیمه‌گزاران و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بسیار خوش‌سابقه است.

داروخانه طرف قرارداد بیمه رازی در مشهد

سفارش دارو با نسخه الکترونیک

در این فرم می توانید از طریق کد ملی و کد رهگیری ، نسخه خود را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *